Op de fiets

23 juli 2023 - Bangkok, Thailand

Vandaag, als echte Nederlanders samen met alleen maar andere Nederlanders, door Bangkok gefietst. Onder leiding van Benny (een enthousiaste dame waarvan we niet zeker weten of ze dat altijd geweest is...).

Het tempo zat er goed in. In Thailand rijdt iedereen links en fietsen doen ze hier niet.  Dus het ging over de stoep en vooral door hele kleine steegjes en paadjes, soms een hele kunst.

Door Chinatown, de bloemenbuurt, langs het huis van Benny, een tempel met de hoogste zittende Budha (van Bangkok en dan wel de hoogste binnen :)) en ook langs farmhouses in het zuiden van Bangkok.

Met de fiets op een longtail boot door de grachten van Bangkok. We weten nu wat Varanen zijn. We vragen ons af of er enig beleid is op de stadsbouw. Overal half ingestorte huizen,  elektriciteitsdraden en afval. Complete chaos waar Benny zijn/haar weg goed in wist te vinden.

De tocht eindigde in mega stort en onweersbuien. Best een beetje spannend. Lang leve de poncho's van de 7-11.

Mette en ik hebben de dag goed afgesloten met een Thaise massage, heel bijzonder.

Morgen gaan we verder met de trein naar Kanchanaburi.

1. Oma:
    23 juli 2023
    Wel samen blijven en op elkaar passen!
  2. Jolanda:
    23 juli 2023
    Wauw, dat klinkt goed. Geniet er van!! Leuk zo'n blog.
  3. Wilma:
    Klinkt super allemaal! Heel veel plezier 🤩 😘
  4. Monique:
    23 juli 2023
    Leuke foto’s, geniet ervan! Ik zeg: elke dag afsluiten met zo’n massage
  5. Martiene:
    24 juli 2023
    Klinkt bijzonder, leuk en heerlijk