Het eiland leven

1 augustus 2023 - Koh Tao, Thailand

Inmiddels bivakkeren we al 2 dagen op Koh Tao. We slapen in een huisje op het strand,  10 meter van de zee.  Heerlijk relaxt met de geluiden van de brekende golven. Voor het eerst zonder airco en met klamboes tegen de muggen.

We zitten in de Tanota baai, je kan hier heel mooi snorkelen.  Er komen veel boten met dagjesmensen om hier even te  snorkelen.

Ook is er een rots van 10 meter hoog waar je vanaf kunt springen.  Hans, Mette en ik hebben het direct opgegeven. Noortje heeft nog ambities....

Helaas waren er gister veel kwallen  waardoor we niet veel durfden te snorkelen.

En opnieuw het overheerlijke thaise eten en verse shake's (watermeloen en  mango zijn favoriet).

1. Martiene:
    1 augustus 2023
    Dat ziet er fantastisch uit, whoehoe, ik ben jaloers 🫠
  2. Wilma:
    Ziet er super uit!
  3. Bea:
    1 augustus 2023
    Wauww ik ben jaloers. Zou graag weer een keer terug willen naar dit prachtige land. Geniet daar en van elkaar
  4. Karen:
    1 augustus 2023
    Wauw geweldig, een huisje aan het strand! Hoe idyllisch🏝️ En dan ook nog op een mooie plek om te snorkelen🐙🐠🪼🐡🦐
    Mbt de rots: jullie kunnen het! Ook jij Hans en Mette. Ogen dicht en gaan🙈🤪
  5. Martijn:
    1 augustus 2023
    Uhh, doe maar niet van die hoge rots springen 😟
    Klinkt verder als echt vakantie
  6. Paul:
    3 augustus 2023
    @Karen: no way dat Hans van een 10 m hoge rots afspringt hahaha. Tenzij Mette eerst springt en dan onderweg hard 'pappa help' gilt dan springt Hans er zeker achteraan.😅