Full moon

6 augustus 2023 - Koh Phangan, Thailand

Na Koh Tao zijn we met de ferry naar Koh Phagnan gevaren. Dit is een enorm backpack en party eiland.  Onderweg naar ons resort zaten we in de laadbak met 6 Amerikaanse backpacksters. Heel knap hoe ze allemaal tegelijk tegen niemand konden praten... oh yeah, oh my god en so....

We zaten in een super stylish ibiza resort waar we helaas 2 kakkerlak vriendjes hebben gemaakt.

De uitzichten op zee waren prachtig met bij eb, een grote zandvlakte. Op een oude surfplank hebben we lekker gedobberd.

Heel bizar maar 1,5 km verderop zaten onze overburen uit Arnhem, daar hebben we gezellig mee geborreld en gegeten. Daarna was het partytime, het was volle maan en de fullmoon party van koh phagnan is wereldberoemd.

Er komen 20 tot 30 duizend mensen op af,  langs 1 km strand draaien de dj's (we hebben net geen gehoorbeschadiging opgelopen), de cocktails worden in plastic emmertjes geschonken en kosten bijna niets,  er zijn veel vuurshows en je kan je overal laten beschilderen met lichtgevende verf.  Een hele bijzondere ervaring!

1. Wilma:
    6 augustus 2023
    Super foto’s! ❤️
  2. Janna:
    7 augustus 2023
    Wow wat een mooie avonturen. En het is ver weg en toch is de wereld ook weer klein. Geniet niet met mate!
  3. Martijn:
    7 augustus 2023